Ny robot til kundeservice kan give dig svar 24 timer i døgnet

Ny robot til kundeservice kan give dig svar 24 timer i døgnet

Vi har hos GoKarakter netop udviklet en robot til kundeservice. Det betyder at vi nu kan besvare dine spørgsmål 24 timer i døgnet. Til sammenligning svarede vi før indenfor 24 timer. Vi har navngivet den nye medarbejder for ”Lektiebot”

Sådan fungerer det

Når du skriver en besked til GoKarakter vil Lektiebot hjælpe dig på vej ved at spørge ind til hvad du har behov for hjælp til. Lektiebot kan give dig svar på spørgsmål omkring priser, undervisere og hvor vi underviser. Med vores robot til kundeservice, har vi har gjort det nemt og hurtigt for dig at stille spørgsmål blot ved at trykke på forskellige knapper. Dermed kan det både være hurtigere og nemmere end at vente på en menneskelig medarbejder.

Lektiehjælpen er stadig fra mennesker

Lektiehjælpen som du får i sidste ende er selvfølgelig fra et menneske. Vi har stadig kompetente elevkoordinatorer som skræddersyr det helt rette lektiehjælpsforløb til dig.

Du vil derfor hurtigt efter dialogen med Lektiebot, blive kontaktet af en af vores kompetente elevkoordinatorer. Her foretager vi et mere dybdegående interview, så vi kan kortlægge hvordan vi kan hjælpe dig bedst.

Dermed ender du med at få tildelt en af vores kompetente undervisere ud fra en analyse som vores elevkoordinatorer foretager. Vi har indført Lektiebot for at optimere vores kundeservice, så du kan få svar på dine spørgsmål nu og her uden du behøver vente til en af vores medarbejdere er ledige.

Landets bedste kundeservice

Hos GoKarakter har vi landets bedste kundeservice når det kommer det kommer til lektiehjælp. Vi arbejder altid på højtryk for at finde nye måder hvorpå vi kan optimere vores service. Det er netop derfor vi har indført Lektiebot. Vores nye tiltag er kun et tilbud til dig der har brug for at få svar nu og her. Vi tilbyder dig selvfølgelig stadig at blive kontaktet at en af vores medarbejdere inden 24 timer, hvis ikke du ønsker hjælp fra vores robot til kundeservice. Du er også altid velkommen til at ringe direkte på telefon: 71 99 71 90.

Derfor vil du inden du begynder dialogen med Lektiebot, blive spurgt om du hellere vil blive kontaktet af en medarbejder frem for Lektiebot. På den måde vil du altid have mulighed for at vælge det fra, hvis du ikke synes det er behageligt at chatte med en robot.

Prøv det i dag

Prøv at tage en snak med Lektiebot og se hvordan det fungerer – også selvom du ikke nødvendigvis søger lektiehjælp. Lektiebot er under udvikling og der vil derfor muligvis forekomme fejl, hvilke vi får rettet løbende. Hvis du prøver Lektiebot nu, er du dermed med til at forbedre den, hvilket vi vil sætte stor pris på. Prøv lektiebot her: Prøv Lektiebot her

Del artiklen

Du vil måske også synes om

Mobning: De bedste råd til at hjælpe dit barn
Mobning: De bedste råd til at hjælpe dit barn

Når vi taler om mobning blandt børn, er ikke det samme, som det var for tyve år siden. Mobning på ne...

Johanne K. 28-02-2019
Regeringen vil afskaffe 7-trinsskalaen: Elever skal ikke måles på mangler
Regeringen vil afskaffe 7-trinsskalaen: Elever skal ikke måles på mangler

En ny rapport viser, at der er problemer med den nuværende karakterskala. Det får uddannelses- og fo...

Bliv bedre til at læse med film og serier
Bliv bedre til at læse med film og serier

Er det svært at holde modet oppe, når du skal kæmpe dig igennem læsningen? I den her guide kan du læ...

Morten R. 07-01-2019
Lad os tale sammen

Vi er klar til at svare på dine spørgsmål.
Ring til os på:

71 99 71 90

Bliv ringet op i dag

Hør, hvad vi kan gøre for dit barn