Forretningsbetingelserne for GoTutor Denmark ApS (herefter omtalt “GoTutor”) gælder for den undervisningsbistand og de ydelser, som GoTutor leverer til kunden, medmindre andet er aftalt.
En aftale om undervisningsbistand eller andre ydelser indgås med:
GoTutor Denmark ApS
CVR 36733578
Vognmagergade 7
1120 København K
GoTutor kan kontaktes ved at sende en mail til info@gotutor.dk, lægge en henvendelse på www.gotutor.dk eller ved at ringe på telefon 71 99 71 90. Vi besvarer henvendelser i kontorets åbningstider:
GoTutor tilbyder undervisningsforløb på 22, 36 og 60 timer. Derudover tilbyder vi eksamensforløb på minimum 10 timer.
Som udgangspunkt varer en undervisningssession minimum 60 minutter. Vi gør opmærksom på, at vi fakturerer i halve timer og pr. påbegyndte halve time.
Tidspunkt for afvikling af undervisningsforløbets timer planlægges mellem elev/forældre og underviser med udgangspunkt i de ønsker elev/forældre har oplyst ved den indledende samtale med GoTutor. Der må dog altid tages højde for, at der kan forekomme dage, hvor underviseren ikke har mulighed for at afholde undervisning, eksempelvis i forbindelse med ferie og helligdage.
På hjemmesiden www.gotutor.app vil det være muligt at logge ind og se et overblik over timeforbruget samt underviserens timeregistreringer og evalueringer af undervisningen.
Al undervisning skal uanset årsag aflyses senest kl. 9.00 samme dag. Er undervisningen planlagt til kl. 9.00 eller tidligere, skal der aflyses senest 1 time før. Aflysningen skal meldes direkte fra elev/forældre til underviser. Ved for sen aflysning vil 1 times undervisning registreres som afholdt.
Alle vores forløb har en gyldighed på 12 måneder fra købsdato. Dette omfatter dog ikke vores eksamensforløb, der er gyldige i 6 måneder fra købsdato. Hvilken gyldighed dit køb er underlagt, vil fremgå af din faktura. Timerne kan efter gyldighedsperiodens udløb ikke bruges eller refunderes, medmindre andet er aftalt mellem dig og GoTutor.
Hos GoTutor er der ingen binding.
Det betyder, at man ikke er bundet til at færdiggøre et forløb, og at man inden for gyldighedsperioden kan få ubenyttede timer refunderet. Timerne refunderes til købsprisen og en eventuel kvantumsrabat bortfalder ikke.
Ønsker du en refundering, skal du kontakte GoTutor via mail eller telefon inden gyldighedsperiodens udløb og oplyse dit konto og registreringsnummer. Dit tilgodehavende vil være tilgængeligt inden for løbende måned + 1 måned.
Forberedelsestid vil eksempelvis være nødvendig, hvis eleven ikke har lektier, der danner grundlag for undervisningen, og underviseren derfor skal medbringe læremidler eller hvis undervisning og aktiviteter skal tilrettelægges under særlige hensyn. Timeprisen for forberedelse er den samme som prisen for undervisningsforløbets timer. Der anbefales som udgangspunkt 1 times forberedelse pr. 5 timers undervisning. Den eksakte forberedelsestid aftales altid mellem GoTutor og kunden under hensyntagen til den enkelte elevs behov.
Undervisningen tillægges et transportgebyr på 100 kr., hvis rejsetiden overstiger en halv time pr. vej til og fra undervisningsstedet for underviseren.
Transporttiden udregnes ved hjælp af hjemmesiden www.google.com/maps.
GoTutor tillader at op til to elever kan undervises samtidigt af den samme underviser uden merberegning. På den måde er det muligt, at flere elever/forældre kan gå sammen om regningen. Dog sender GoTutor kun én enkelt regning, og det er derfor elevernes/forældrenes eget ansvar at dele regningen mellem parterne.
GoTutor tillader ikke, at forløb overdrages mellem to personer. Det er derfor ikke muligt at videregive et forløb til en ven, et familiemedlem eller lign.
GoTutor tillader at et forløb kan anvendes til undervisning i flere fag og, hvis relevant, med flere undervisere. Såfremt man ønsker et undervisningsforløb til en anden elev, skal der købes og oprettes et særskilt forløb.
For at blive underviser hos GoTutor kræver det at:
Ved hjælp til studerende på videregående uddannelser garanterer vi ikke, at underviseren har opnået en speciel karakter i de fag, der undervises i. Her udføres i stedet en individuel vurdering af om underviseren er kvalificeret til at undervise i det pågældende fag/kursus.
Som en del af Egmont koncernen indgår GoTutor i tæt samarbejde med forlagene ved Lindhardt og Ringhof Uddannelse: Alinea og Praxis. Herigennem giver vi vores undervisere eksklusiv adgang til alle digitale læremidler ved disse forlag. Foreligger der specielle krav fra din side til undervisningen, såsom kendskab til specielle computerprogrammer eller lign., skal der oplyses om dette i forbindelse med den indledende telefoniske samtale, da dette er en forudsætning for udvælgelsen af den rette underviser.
Vi ønsker selvfølgelig, at vores elever får den bedst mulige oplevelse og undervisning hos GoTutor. Derfor tilbyder vi kvalitetsgaranti på alle vores forløb. Kvalitetsgarantien sikrer, at eleven kan få tilknyttet en ny underviser fx grundet manglende kemi. Denne service er uden merberegning. Dog er det ikke muligt at garantere, at vi har en underviser til rådighed med samme kvalifikationer som elevens nuværende. Alternativt kan ubenyttede timer altid anvendes i et andet fag eller refunderes. Skulle man, mod vores forventning, være utilfreds med den tildelte underviser, skal man henvende sig til GoTutor hurtigst muligt efter endt undervisningstime og senest inden næste undervisningsgang.
Betalingen foregår online via Stripe. Her kan man foretage en sikker betaling ved at indtaste sine kortoplysninger.
Hvis man ikke ønsker at benytte online betaling via Stripe, er der mulighed for at betale faktura via bankoverførsel, som bliver tilsendt den mail, kunden oplyste, da vedkommende henvendte sig første gang. Vi gør opmærksom på, at betaling via bankoverførsel kan tage længere tid end online betaling. Hvis man vælger at betale faktura via bankoverførsel, vil der blive fremsendt en faktura pr. mail med en betalingsfrist på 7 dage.
GoTutor tilbyder rente- og gebyrfri delbetaling. Bemærk dog, at betalingen ikke følger ens forbrug af timer, men i stedet det antal rater, man har valgt at afdrage over.
Antallet af rater betalingen kan deles i varierer alt efter, hvilket produkt man køber:
Alle tilbud om delbetaling er underlagt accept fra GoTutor.
Ved godkendelse og oprettelse af en delbetaling med GoTutor, vil første betaling finde sted på datoen for oprettelsen. Den løbende betaling trækkes månedligt på samme dato i de(n) efterfølgende måned(er) fra man har gennemført første betaling.
Det er kundens ansvar at sikre, at det tilmeldte betalingskort er validt, og at betalingsoplysningerne opdateres ved udløb, spærring, bortkomst eller lignende, som kan forhindre automatisk kortbetaling. Hvis kunden undlader at betale fakturabeløbet, er GoTutor berettiget til at fremsende en rykker til kunden.
Hvis kunden ikke betaler efter afsendelse af rykkere, er GoTutor berettiget til at lukke kundens forløb, hvorefter GoTutors betingelser for misligholdelse indtræder. Ved misligholdelse af din betalingsplan har kunden pligt til hurtigst muligt (dog senest inden for 72 timer) at få genoprettet din betalingsaftale via et link, man automatisk modtager per e-mail, når vi ikke har mulighed for at opkræve det skyldige beløb på det opgivne kreditkort. Ydermere har kunden pligt til at underrette GoTutor om sådanne hændelser.
Ved opsigelse af et forløb, der er omfattet af delbetaling, er samme vilkår for binding gældende som ved forløb, der ikke er omfattet af delbetaling, se 4.3 Binding.
Ved manglende betaling vil GoTutor rette henvendelse til kunden. Hvis det mod forventning og efter gentagne forsøg ikke lykkedes os at indhente vores tilgodehavende, overgiver vi sagen til ekstern inddrivelse. Undervisningsforløbet sættes samtidigt på pause. Efter overdragelse af sagen, vil den eksterne inddrivelse overtage fremadrettet kommunikation vedr. indhentning af vores tilgodehavende.
Hvis du er i besiddelse af et tilbud, rabatkode eller lign., kan du kun benytte én af disse rabatter pr. køb. Nogle rabatkoder eller tilbud gælder kun en enkelt gang og er derfor opbrugt efter et køb.
GoTutor forbeholder sig retten til at ændre disse forretningsbetingelser. I tilfælde af ændringer af disse forretningsbetingelser vil kunderne blive informeret herom via e-mail. Ændringen vil ligeledes fremgå af GoTutors hjemmeside.
Du har ret til at fortryde den indgåede aftale jf. forbrugeraftaleloven. Fortrydelsesfristen gælder i en periode på 14 dage og beregnes fra den dato, hvor ordren er bekræftet.
Din fortrydelsesret bortfalder inden fristens udløb, hvis al undervisning afholdes inden for fortrydelsesperioden, og du har samtykket til at afholde undervisningen og at din fortrydelsesret mistes i dette tilfælde.
Hvis du inden for fortrydelsesperioden fortryder aftalen efter der er blevet afholdt undervisning skal du betale for den del af undervisningen, der er blevet afholdt Du har fortsat mulighed for at få ubenyttede timer refunderet efter fortrydelsesperioden, jf. pkt. 4.3.
For at udøve fortrydelsesretten skal du meddele os din beslutning om at fortryde denne aftale i en utvetydig erklæring. Kontaktoplysninger findes her:
GoTutor Denmark ApS
Vognmagergade 7
1120 København K
E-mail: info@gotutor.dk
Tlf: 71 99 71 90
Du har også mulighed for at benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder her, men det er ikke obligatorisk.
Såfremt én eller flere af bestemmelserne i disse forretningsbetingelser bliver uvirksomme eller viser sig uigennemførlige, er parterne forpligtet til at træffe lovlige foranstaltninger, som i videst muligt omfang fører til samme eller tilsvarende resultat.
Såfremt én eller flere bestemmelser i disse forretningsbetingelser ikke er virksomme eller viser sig uigennemførlige, har uigennemførligheden eller uvirksomheden ikke indflydelse på gyldigheden af de øvrige bestemmelser.
Vi gør opmærksom på, at det ikke er muligt at benytte sit servicefradrag på vores ydelser (for nærmere information se: https://skat.dk/borger/fradrag/servicefradrag/servicefradrag)
GoTutor er indehaver af copyright på alt materiale, alle billeder og design på hjemmesiden gotutor.dk og andre hjemmesider, der kan sættes i forbindelse med GoTutor. Dette indbefatter også e-mails og undervisningsmateriale. GoTutors logo må kun benyttes efter skriftlig tilladelse fra GoTutor. Overtrædelse af vores copyrightpolitik vil blive forfulgt gennem et civilt søgsmål.
Artikler, fotografier, grafik og anden offentliggørelse på gotutor.dk stilles til rådighed for visning/læsning. Det er tilladt at tage kopier på papir (udprint) til privat brug. Denne adgang gælder alene fysiske personer. En virksomhed må således ikke udprinte en artikel mv., herunder heller ikke til brug for kopiering til virksomhedens medarbejdere.
Det er også tilladt at tage digitale kopier til eget personligt brug eller til personligt brug for husstanden, altså typisk din ægtefælle og børn jf. ophavsretslovens § 12. Yderligere anvendelse og eksemplarfremstilling kræver udtrykkelig skriftlig tilladelse.
Hvis du er utilfreds med en ydelse købt hos os, kan du foretage reklamation ved at henvende dig til os på vores e-mailadresse info@gotutor.dk.
Du er også berettiget til at indgive en klage direkte til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse info@gotutor.dk.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse info@gotutor.dk.
I vores privatlivspolitik kan du læse om, hvordan vi behandler og beskytter dine personoplysninger. Du kan finde vores privatlivspolitik her.
Enhver tvist er underlagt dansk ret og skal afgøres ved Københavns Byret, Danmark, som første retsinstans, medmindre præceptiv lovgivning tilsiger andet.
Eller ring 71 99 71 90 -