Vi har netop fået en kundeansvarlig; mød Mathias på 27 år, der nu er fast del af teamet hos GoKarakter! Dette blogindlæg er dedikeret til en præsentation af Mathias, som vi glæder os til, at I også stifter bekendtskab med.
Kundeservice, projektleder, studerende
Mathias har 7 års erfaring inden for kundeservice i forskellige roller: Han har fungeret som medarbejder på kundeservice, været projektleder og haft fuldt ansvar for en hel kundeserviceafdeling. Dette betyder også, at Mathias har været bredt omkring på arbejdsmarkedet – lige fra de store koncerner til de små virksomheder, som han har fuldt udviklingen af. På sin tidligere arbejdsplads havde Mathias en central rolle i målet om at løfte virksomhedens serviceniveau, og det målrettede arbejde resulterede i en højere score på Trustpilot – super godt gået!
Ved siden af sin nye stilling som kundeansvarlig læser Mathias International handel og markedsføring på Copenhagen Business Academy. Som studerende ved Mathias alt om, hvordan man kan få brug for hjælp til de svære fag – og med en hård folkeskoletid i bagagen er han ekstra engageret i at hjælpe andre elever med en løsning og en hjælpende hånd, som han selv kunne have ønsket sig i sin skoletid.
Ønsker at hjælpe andre videre
Mathias har selv fungeret som lektiehjælper for en lillebror til en nær kammerat; og til sammen med en baggrund som erfaren medarbejder i kundeservice falder det i dag ganske naturligt at hjælpe andre godt videre og gøre en forskel. Netop disse kerneværdier er Mathias’ motivation til jobbet som kundeansvarlig hos GoKarakter: Det driver ham at kunne opleve den forskel, der kan gøres for unge mennesker, når de bliver hjulpet godt videre. Og så er GoKarakter en ung virksomhed i rivende udvikling, som med Mathias’ ord er super interessant at følge udviklingen i og være en del af.
Mathias’ mål for GoKarakter står helt klare: Virksomheden skal yde Danmarks bedste kundeservice i branchen. Hele kerneværdien for GoKarakter ligger i at hjælpe vores elever godt videre i deres skolegang, og her er relation, engagement og identifikation nøgleord for hver eneste individuelle elev. Mathias’ motivation skal gøre GoKarakter til Danmarks største lektiehjælpsvirksomhed – for som han siger, så brænder hele teamet for at skabe relationer og gøre en forskel for vores elever. Så skal målene nok komme.