I øjeblikket holder jeg sabbatår, hvor jeg bruger min tid på at være mentor og gymnastikinstruktør.
Min største motivation for at undervise er helt klart den glæde, der kommer, når en elev når sit mål eller får en "aha"-oplevelse. Jeg elsker at være vidne til elevers udvikling. Både når de udvikler deres faglige kompetencer, men bestemt også når selvtilliden eller selvværet øges, og de tør at stole mere på deres egne kompetencer.
Når jeg underviser, er jeg meget tålmodig. Her er en af mine bedste evner, at jeg kan forklare ALT på rigtig mange forskellige måder.
Om du/dit barn er skoleglad eller synes, at det er helt forfærdeligt, så kan jeg helt sikkert hjælpe. Jeg er rigtig god erfaring med at undervise, og jeg har undervist i godt 700 timer i alt. Herunder har jeg hjulpet mange elever med afleveringer eller større opgaver i gymnasiet.
Jeg er selv meget skoleglad og har altid hjulpet mine med-studerende med at øge motivationen for at deltage i undervisningen. Det var på den måde, jeg opdagede, at jeg kunne blive en god mentor og underviser. Jeg har været hjælpeinstruktør i gymnastik siden 2015 og fra instruktør fra 2020. Her har jeg arbejdet meget med børn og unde, hvilket har givet mig lederevner og rigtig god tålmodighed.
Særlige kompetencer: Jeg har mulighed for at undervise børn og unge med ADHD og autisme, idet jeg har erfaring hermed. Jeg er selv på autisme-spektrummet, hvilket giver mig en hel unik forståelse herfor. Flere af mine tidligere elever har haft diagnoser, hvilket aldrig har givet anledning til de helt store udfordringer, da jeg altid har meget fokus på, at kommunikationen skal være klar og ærlig.