Gennem årene har jeg gennemgået en betydelig faglig udvikling. Min udfordring med at koncentrere mig i timerne har ført mig til at udvikle effektive strategier for at følge med i undervisningen. Jeg vil beskrive min personlighed som tålmodig og idérig, med en evne til at finde løsninger, især når tingene går galt. Min stærke forbindelse til børn og unge udspringer af min egen udfordring med at modtage undervisning. Selvstændig læring har været afgørende for mig, og i dag er jeg begyndt på en ingeniøruddannelse – en rejse, jeg aldrig troede, jeg ville begive mig ud på i 5. klasse.
Jeg anser det som væsentligt at hjælpe børn og unge, der står over for lignende udfordringer som jeg gjorde på deres alder. Min mission er at hjælpe dem med at føle sig trygge i skolen, støtte dem i at udvikle en stærk personlighed og give dem værktøjer til at føle sig sikre i deres læringsproces. Mit fokus vil være at skabe et trygt undervisningsmiljø, hvor fejl er en naturlig del af læring, og hvor eleverne føler sig komfortable med at stille spørgsmål uden frygt for pres.
Jeg blev selv inspireret af en af GoTutors tidligere tutors, der hjalp mig gennem folkeskolen, især en, der lærte mig, at alle lærer på forskellige måder, og at det handler om at finde den rette metode. Denne oplevelse motiverede mig til at ønske at arbejde, især inden for denne organisation, hvor jeg kan bidrage til at støtte andre studerende på deres rejse mod succes.