Hej! Jeg hedder Katrine, og her er lidt om mig.
Hvem er jeg som person:
Jeg er kendt for at være en snaksalig og entusiastisk person, altid klar til at motivere og inspirere andre. Min udadvendte personlighed gør, at jeg både får et forhold til andre på personligt plan, men at jeg også kan møde dem i øjenhøjde. Jeg trives med at hjælpe andre og har en særlig passion for at gøre læring til en fornøjelig oplevelse.
Uden for undervisningsverdenen driver jeg, sammen med min søster, en håndlavet smykkeforretning. Jeg er også en stor læser, der læser når jeg kan. Derudover er jeg aktivt involveret med Google i udviklingen af kunstig intelligens både på dansk og engelsk.
Sådan er jeg som tutor:
Jeg er overbevist om, at uddannelse bør strække sig ud over lærebøger og klasseværelser. Læring skal være en engagerende og mindeværdig rejse, ikke en opgave. Med denne tankegang søger jeg konstant innovative måder at hjælpe folk med at forstå og fastholde viden. Praktisk anvendelse er nøglen; Jeg opfordrer til brug af begreber i det virkelige liv for at styrke forståelsen.
I en tid, hvor at holde opmærksomheden fejler, erkender jeg behovet for at tilpasse undervisningsmetoderne. Hvert individ er unikt, og det er altafgørende at finde den rigtige tilgang til læring for dem. Jeg sigter efter at skabe et miljø, hvor læring er sjovt og effektivt.
Hvorfor jeg er underviser hos GoTutor:
Min rejse til at blive underviser var inspireret af mine egne kampe i skolen. Det var ikke altid let at lære, og jeg stod ofte med frustrationen over, at information ikke holdte fast. Det var først efter jeg afsluttede gymnasiet, at jeg blev diagnosticeret med ADHD, hvilket gjordet at jeg virkelig forstod vigtigheden af personlige læringstilgange.
Jeg vil gerne gøre en forskel for dem, der har det svært, ligesom jeg havde. I dagens tempofyldte verden står mange unge elever over for udfordringer med at holde fokus svarende til dem med ADHD.
Det seneste 1 1/2 år har jeg boet i Paris, Frankrig. Min tid i Paris hjalp jeg to piger med at udvikle deres færdigheder indenfor sprog, hvilket var med til at forstærke min tro på skræddersyede undervisningsmetoder.
En af disse piger begyndte uden engelsk kundskaber og overstråler nu sine jævnaldrende. Den anden, en halvt dansk og halvt fransk pige, forbedrede sig i både engelsk og dansk.