Jeg er en ung, frisk og energisk lærerstuderende, der brænder for børns faglige udvikling. På mit studie har jeg linjefagene matematik 0-10. klasse og musik 0-10. klasse. Samtidig ordblinde tutor, og kan derved hjælpe med at støtte ordblinde børn og unged udvikling både stavning, skriftligt og læsning.
Før min tid på lærerstudiet studeret jeg på Sankt Annæ Gymnasium (STX) med linjefagene musik A og matematik A.
Jeg har så længe kan huske, har jeg arbejdet med børn, både som hjælpelærer, træner og lærervikar. Det er gennem mine mange beskæftigelser at jeg har udviklet min passion for at arbejde med børn og unge.
Jeg er kreativ og omstillingsparat person, som altid arbejder ud fra princippet om, at alle børn / unge kan lære – det kommer bare an på metoden. Som lærerstuderende praktiserer jeg brugen af alt fra online opgaver og fysiske aktiviteter til boldspil, brætspil eller lignende.
Jeg mener, at vi som mentorer har et ansvar for at finde den bedste læringsstrategi for jeres barn/den unge.
Jeg har altid fået at vide, at jeg har en meget pædagogisk tilgang til at forklare ting.
Jeg vægter højt, at de faglige metoder og tilgange skal kunne fortælles på mange forskellige måder og ses fra mange forskellige vinkler for at finde den metode, der virker bedst for barnet/den unge.
Udover mit arbejde som mentor er jeg ambassadør på mit studie, hvilket gør, at jeg er vant til at snakke og arbejde med mange forskellige mennesker i alle aldre.Jeg glæder mig til at høre fra jer.