Jeg har mere end 10 års erfaring som gymnasielærer fra STX og HF, hvor jeg til dagligt underviser i samfundsfag og historie på deltid og har derfor tid til at hjælpe ved siden af.
Det er vigtigt for mig at jeg tager udgangspunkt i mine elevers individuelle behov og tilrettelægger forløbet sådan at det passer til den enkelte.
Jeg arbejder altid med at frame stoffet sådan at det er interessant og forståeligt for den enkelte elev.
Jeg har erfaring som mentor og SPS-lærer og især arbejdet med elever med ordblindhed og ADHD. Når jeg arbejder med elever med ADHD har jeg ofte særligt fokus på at hjælpe dem med at skabe struktur og overblik. Jeg er selv ordblind så jeg har mange strategier til hvordan man kan lykkes med lektierne, opgaver og de andre udfordringer som ordblindhed skaber i en skolesammenhæng.
Jeg har erfaring som mentor på større skriftlige opgaver, der især for elever med særlige behov kan være svære at nå i mål med. Samtidig har jeg også arbejdet med elever der gerne ville sikre sig en topkarakter og havde brug for støtte til at sikre sig at alt være så godt som overhovedet muligt.