Jeg er uddannet folkeskolelærer og har undervist både i folkeskolen, på ungdomsskoler og på VUC. Senest har jeg arbejdet på et bosted for borgere med bla. autisme.
Jeg er rolig og anerkendende i min kontakt med mennesker og jeg har stor pædagogisk erfaring indenfor bla. gentle teachning og low arousal.
Mit fokus er det nære relationsarbejde, hvor trivsel, tryghed og tillid er nøgleord. Jeg drager omsorg for andre mennesker, og jeg behandler alle med respekt. Jeg er lyttende og dialogsøgende i mit arbejde, og jeg ønsker at skabe et miljø, der fremmer den enkeltes deltagelse, trivsel og læring til et selvstændigt og meningsfuldt liv. Jeg ser hvert menneske som unikt og mener, at alle gør det bedste, de kan.
Mit pædagogiske fundament er baseret på forskellige teoretikere, der ens for alle vægter de gode relationer og den gensidige respekt for hinanden, herunder en anerkendende respekt for følelser, de nære relationer og samspillet mellem barn og voksen.
Neuroaffektiv udviklingspsykologi har altid haft min interesse, da jeg arbejder ud fra, at menneskets følelsesmæssige udvikling og forståelse sker i samspil med andre.
Det har altid været vigtigt for mig at arbejde tæt sammen med forældrene omkring børnenes og borgernes trivsel, læring, udvikling og dannelse, da det er en vigtig del af det fælles pædagogiske grundlag.
Min fritid bruger jeg sammen med mine børn og min hund. Jeg holder meget af at gå ture, være kreativ med bla. hækling og strikning og jeg bruger meget tid i min lille have. Jeg kan godt lide at bage og lave mad.