I min optik er god undervisning baseret på opmærksomhed både over for den studerende og undervisningsmaterialet. Jeg prioriterer at skabe motivation for læring ved at sætte det ind i et større perspektiv samt reflektere over fremskridt.
Det er afgørende for mig, at den studerende bliver vist vejen til at tage de næste skridt, i stedet for blot at blive trukket mod det rigtige resultat. Åbenhed for spørgsmål er essentielt, især når det kommer til de simple, da de ofte er de vigtigste og kræver tillid mellem den studerende og deres tutor.
Jeg er en særdeles positiv person med god humor, der er god til at tilpasse mig nye situationer med tålmodighed og en analytisk tankegang. Fagligt set har jeg en STX og en bachelor i fysik med et omfattende fokus på valgfag inden for programmering.
Jeg har stor interesse for britisk kultur og har tidligere boet i England i seks måneder og er for nylig vendt tilbage fra Skotland efter yderligere seks måneder. Jeg lytter ofte til musik og har spillet guitar i cirka 7 år. Derudover brænder jeg for naturfotografi og rejser til naturrige lande, når muligheden byder sig.
Personligt finder jeg det berigende at lære fra mig, da det ofte kræver kreativ formidling af materiale, især når det skrevne ord kan være uforståeligt. Jeg har selv oplevet den effekt, en fantastisk tutor kan have, især da jeg skrev mit bachelorprojekt, og at kunne overføre denne effekt som en del af mit arbejde er en win-win situation.