Det vigtigste for mig er at bygge en god relation op i en undervisningssituation samtidig med, at fagligheden bygges op. Uden trygge relationer er det i min bog ikke muligt at lære noget som helst.
Jeg har evnen til at se faglige evner hos eleven og sætte fokus på dialog, struktur og planlægning fra gang til gang, for at det fremgår tydeligt, hvad der skal ske i undervisningen.
Min baggrund som lærer, coach og cand.mag. i læring og forandringsprocesser ved Aalborg Universitet (AAU) giver mig redskaberne til at fremme læreprocesser, motivation og eksamensforberedelser. Uanset alder, læringsstil og baggrund. Jeg underviser i de fire danskområder i folkeskolens danskprøve. Det vil sige i: Læsning, skriftlig og mundtlig fremstilling og retskrivning. Dertil kan jeg vejlede specifikt i opgaveskrivning samt eksamen.
Til daglig skriver jeg på en videnskabelige artikel sammen med AAU. Jeg er også konsulent på et ungetrivselsprojekter på NEXT Nørrebro og underviser i Klar til prøve i dansk på fire folkeskoler i København, som jeg synes er vildt spændende. Og så er jeg mor til 3 og gift med Peter.
Jeg vil gøre mit bedste for, at eleven kommer til at avancere fagligt i forhold til niveau og og kan føle sig tryg og godt taget imod. Jeg lægger en plan sammen med eleven med det samme, som vi følger og justerer undervejs i samarbejde med forældrene.