Jeg er en, der elsker matematik og fysik. Jeg stræber efter at klare mig så godt som muligt, og det vil jeg gerne bruge til at hjælpe andre.
Mit mål med hensyn til at skabe en god undervisning er først og fremmest at få forståelsen på plads. Det er som regel det største problem, man vil have, når man har med naturvidenskabelige fag at gøre. Jeg har altid været ret god til at få forståelsen på plads for den, jeg gennem mit skoleliv har hjulpet. Om det er basale kompetencer for faget eller noget mere komplekst, ændrer ikke på, hvor vigtig forståelsen er. Man kan fx kende til en formel og bruge den, men hvis man ikke forstår, hvad der sker undervejs, eller hvad den egentlig gør, bliver det svært at vide, hvornår man skal bruge den.
Det er selvfølgelig også vigtigt at tænke på, hvordan eleven bedst lærer. Om det er ved at blive ved med at forsøge, indtil den sidder der, eller om man er en mere visuel type. Jeg har altid været god til at få min pointe frem til dem, jeg hjælper, og hvis de stadig ikke forstår det, vil jeg prøve en anden måde for at få det til at sidde fast.