Jeg er uddannet folkeskolelærer og arbejder til dagligt på en folkeskole.
Min tilgang til elever og børn generelt er, at møde dem i øjenhøjde med empati, indlevelse og nysgerrighed. En positiv kontakt med respekt for det enkelte barn er mit mantra.
Jeg er selv mor til 3 skønne børn, hvis møde med folkeskolen har været vidt forskellige. Min ældste er voksen, er godt igennem folkeskolen og går nu i gymnasiet. Min dreng på 14 år har indtil nu haft en udfordrende tid i folkeskolen, hvilket også er en del af min motivation for at hjælpe andre børn, som på den ene eller anden måde er udfordret. Om det er i fagene eller med det sociale - læring hænger meget sammen med den trivsel, som barnet i øvrigt er i. Her kan en tutor gøre en kæmpe forskel i forhold til at komme tilbage på sporet.
Jeg har viden om høj begavelse og diverse diagnoser samt de læringsmæssige udfordringer børn kan havne i, heriblandt ordblindhed.
Jeg møder barnet der, hvor det er læringsmæssigt og i deres tilgang til undervisning eller læringsstil og tilpasser undervejs når/hvis, der er behov for det.
Min personlige oplevelser skinner igennem i den lærer jeg er, og den tutor som I får ud til jer. Jeg kender til mange slags udfordringer, og jeg kan møde jeres barn med, hvad der end måtte være på spil. Jeg sætter en ære i at danne en solid relation. Af den vej mener jeg, at der kan skabes en vej til læring uanset udfordringer.