I min fritid ynder jeg at opholde mig i og omkring det våde element, i form af svømning, kajak og kapsejlads. Min rolle på båden er helst som rorsmand eller taktiker, hvor jeg læser bølgerne og lurer, hvilken vej vinden blæser. Med andre ord analyserer den bedste placering i forhold til vind, vejr og konkurrenter, hvilket jeg ligeledes trives med på land, når navigationen er procesoptimering og effektivisering. I de senere år har jeg dog stået langs bassinkanten som official for at følge min datters lovende svømmekarriere.
I min undervisning gør jeg matematikfaget foruden erhvervsøkonomi vedkommende ved at skabe nysgerrighed og interesse. M.a.o., jeg kan tilbyde undervisning i matematik fra øverste hylde. Jeg har et stort engagement i læringsmiljøet. Desuden kan jeg tilbyde et godt humør, en gejst og respekt for de personer, jeg arbejder med.
Jeg er god til at formidle og undervise generelt. Ikke mindst i kraft af mine mange års undervisningserfaring på universitets- og gymnasie-niveau. Jeg rummer også personer, der finder matematikken svær og derfor kræver en særlig indsats. Jeg vægter desuden kontakten og samspillet meget højt.