Som person er jeg altid blevet beskrevet som en glad, hjælpsom og smilende person, der ikke lader travlhedspressende eller frustrerende situationer påvirke humøret. Derudover vil jeg beskrive mig selv som en meget boglig, struktureret og detaljeorienteret person.
I en årrække har jeg dyrket Taekwondo, hvor jeg har lært, at rummelighed og ansvarsbevidsthed er to vigtige værdier, hvis et fællesskab/sammenhold og et læringsmiljø skal kunne hænge sammen. Derudover er det, at vi kan stole på hinanden afgørende for både personlig udvikling men også for fællesskabet. Især til diverse stævner spiller vores sammenhold og tilliden til hinanden en stor rolle for at kunne få en god oplevelse og for vores resultater.
Når jeg ikke er til træning, kan jeg godt lide at bruge min tid i det kreative hjørne sammen med både familie og venner. Dertil elsker jeg at spille computerspil, dog mest RPG- og simulationsspil, og læse, om det så er epik, lyrik eller drama.
Som underviser vil jeg nok beskrive mig selv som nærværende og forstående, da jeg mener, at den personlige kontakt og fokusset på den enkelte elevs læring, behov og udfordringer er vigtige for deres motivation og troen på deres egne færdigheder. Jeg har i gymnasiet været del af trivselsudvalget, så trivsel i et læringsmiljø er, for mig, et vigtigt ideal.
Jeg er lektiehjælper ved GoTutor fordi, jeg selv har set eksempler gennem min skolegang, hvor elever har mistet motivationen for bestemte fag, og hvor de har manglet hjælp til at få deres motivation tilbage. Jeg havde f.eks. selv rigtig svært ved matematik i de mindre klasser (0-4), da vi havde en lærer, der holdt rigtig meget af tavleundervisning. Denne undervisningsform virkede ikke for mig, da jeg havde brug for personlig kontakt og en mere begrundende og visuel læringsmetode.