Hej og velkommen til min profil!
Mit navn er Marie, og jeg har netop færdiggjort en STX-uddannelse på Dronninglund Gymnasium. Jeg er en tålmodig og udadvendt person, der altid har været meget fagligt engageret.
Jeg har altid elsket at være aktiv og har også lavet gymnast i mange år, hvor jeg i 8 år også har været træner for børn i alderen 2-15 år. Herigennem har jeg lært, hvordan man kan lære fra sig på forskellige måder afhængigt af barnets behov.
På sigt ønsker jeg at læse medicin, og dermed interesserer menneskers behov og succes mig meget!
Derudover vil jeg gerne hjælpe andre med at lære og forstå nye ting, fordi jeg ved for svært det nogle gange kan være. Som tutor er det vigtigt for mig at danne en god relation, hvor eleven føler sig tilpas og tør at stille spørgsmål.
Jeg glæder mig til at møde min kommende elev!