Jeg hedder Gustav og læser matematik-økonomi på 3. år på Aarhus Universitet.
Jeg er meget entusiastisk omkring mine fagområder, hvilket også afspejler sig i min undervisning. Jeg vil ikke kun fokusere på, at eleven lærer det nødvendige faglige stof, jeg vil også præsentere eleven for relaterede emner, teorier og ideer med det formål at engagere eleven i fagene.
Jeg lægger fokus på hele tiden at være opmærksom på, hvordan eleven reagerer på min tilgang til stoffet og undervisningsform. Hvis jeg føler, at der er behov for, at jeg ændrer min tilgang til undervisningen for at forbedre elevens forståelse, vil jeg gøre det. Alle lærer forskelligt, og det er vigtigt at have en løbende proces mellem elev og underviser om, hvordan indlæringsprocessen kan forbedres.
En af mine fritidsinteresser er computerspil, hvor jeg har spillet på halvprofessionelt niveau, da jeg var yngre. Det har jeg senere brugt til at være coach online, hvor jeg både har undervist enkeltpersoner og hold på fem. I mit sabbatår har jeg brugt min erfaring som coach til at tage en DGI-træner uddannelse. Jeg har desuden ageret som hjælpelærer i min matematikundervisning i både folkeskolen og gymnasiet.
Foruden mit studie på matematik-økonomi, som fylder det meste af min hverdag, bruger jeg tid på klatring og aktieinvestering.