Min tilgang til elevens undervisning er simpel, og den tager udgangspunkt i eleven selv. Enhver elev kommer med sine unikke kompetencer og udfordringer, og jeg tilrettelægger derfor undervisningen i samarbejde med familien og eleven selv. Dertil tror jeg på, at et trygt miljø og en opmuntrende tilgang til elevernes udfordringer er vejen frem til, at eleven kan forløse sit individuelle potentiale. Undervisningen skal derfor også bygges på, at eleven oplever undervisningen som et trygt sted at lære.
Dertil er jeg også en person, der altid har hjulpet mine yngre søskende med deres lektier. I gymnasiet hjalp jeg mine medstuderende med deres faglige udfordringer ved at forklare stoffet på mangfoldige måder, der var tilegnet dem, så de kunne danne sig et billede af, hvordan fx. en abstrakt teori også kunne forstås.
Personligt interresserer jeg mig i adskillelige ting, men mest væsentligt er nok min interesse for fodbold, sport, politik, filosofi og matematik. Uanset elevens egne interesser har jeg dog en trænet sans for at sætte mig ind i andre mennesker og deres liv og interesser.