Det er aldrig kommet som en selvfølge for mig at være god i skolen, få gode karakterer eller skrive gode opgaver. Det har gjort, at jeg har udviklet nogle rigtig gode kompetencer, metoder og teknikker til at gøre skolen mere overskuelig og samtidig gøre mig selv klogere og mere faglig stærk.
Jeg tager mig tid om eleven/den studerende, og vi finder i samarbejde den bedste måde, hvorpå jeg kan hjælpe, støtte og undervise. At tro på sig selv og sine egne evner er noget, jeg vægter højt, så jeg går altid ind til undervisningen med en positiv, og til tider alternativ, tilgang.
Noget af det mest motiverende både for mig selv og eleven er, når man løser en opgave korrekt selv - det giver selvtillid og selvværd. Selvstændig og selvtillid gør det meget nemmere at lære nyt og slippe de frustrationer, der opstår, når noget er svært, særligt i forbindelse med skole og studie. Netop at slippe disse frustrationer, som kan gøre en ked af det og stresset, er noget af det, jeg er særligt opmærksom på, da dette virkelig spænder ben for ens indlæring og motivation.
Jeg selv er meget jordnær, kreativ og innovativ. Jeg elsker især naturvidenskab, matematik, kultur og historie, og at lære fra mig og skabe en lille gnist af nysgerrighed hos andre. Tidligere har jeg også beskæftiget mig som rideunderviser og arbejdet en del med børn både i min fritid og arbejde.