Som underviser er jeg et tålmodigt menneske, som vil gøre, hvad jeg kan for at eleven føler, at jeg kan forstå denne.
Det er vigtigt for mig, at undervisningen skal være spændende og samtidig lærerig, fordi jeg ved, at alle lærer forskelligt, og at det kan være en udfordring bare at skulle sidde stille og lytte.
Min erfaring med arbejdet med børn kommer af at jeg har arbejdet som projektleder i Red Barnet Ungdom, hvorfra jeg har mødt mange forskellige børn, alle med forskellige behov, hvor jeg har været nødt til at tilpasse mig fra barn til barn.
Dette har givet mig en forståelse for børn med især specielle behov, men også børn, som bare synes skolen kan være kedelig, eller har vanskeligheder ved at lære. Derfor er det en fordel for mig, at jeg har skulle tænke kreativt, nogle børn lærer bedst ved at sidde med en opgavebog andre ved leg-og-lær.
Det er vigtigt for mig at jeg har en god relation til eleven. Eleven skal kunne føle sig tryg, og forstået, og derfor er det vigtigt at eleven er fokuspunktet. Jeg er omstillingsparat, så hvis jeg ser der er en metode der ikke fungere, så er jeg hurtig til at finde en anden måde at gøre det på.
Jeg er litteraturvidenskab studerende, og interesserer mig meget for det skrevne sprog.
I min fritid bruger jeg mange timer på at læse og at gå ture/andre udendørsaktiviteter.
Jeg er et meget aktivt menneske, men kan også godt lide at lave kreative ting.
Jeg er lektiehjælper ved GoTutor, fordi jeg elsker at lære fra mig. Jeg synes det at lære selv er spændende og ønsker at give andre muligheden for succesoplevelser med læring. Samtidigt er det vigtigt for mig, at læring er en individuel ting, og at det i sidste ende handler om, at det skal være sjovt at lære.