Hej og velkommen til min underviserprofil!
Jeg er et meget åbent og energisk menneske, der trives godt blandt andre mennesker og i sociale sammenhænge. Jeg er erfaren indenfor selvstændigt arbejde, hvor jeg skal arbejde omhyggeligt og handlekraftigt. Derudover har jeg lavet meget teater, hvilket gør mig omstillingsparat, tålmodig og til en god menneskekender. Jeg elsker at læse, strikke, spille skuespil og skrive manuskripter.
I gymnasiet havde jeg studieretningen matematik A og kemi A. Jeg elsker begge fag, og jeg har generelt en kæmpe interesse for det naturfaglige. Jeg er meget struktureret i min tankegang og elsker systemer. Samtidigt tænker jeg kreativt og nytænkende, da jeg har befundet mig i den kreative branche hele mit liv.
Som underviser er jeg meget tålmodig og lytter til eleven, jeg underviser. Derudover er jeg god til at vurdere sværhedsgraden af opgaver, så jeg hverken starter for hårdt ud, da det kan mindske motivationen hos eleven, men heller ikke starter for let ud, da opgaverne samtidig skal være udfordrende og lærerende, så det ikke heller bliver for kedeligt og intetsigende. Derudover går jeg meget op i at lytte til den, jeg underviser, så jeg kan høre, hvad den specifikke elev især har svært ved, så vi sammen kan arbejde videre på det. Jeg er også meget fleksibel og omstillingsparat, så jeg er ikke bange for at sejle om, hvis jeg kan fornemme min metode ikke virker i den specifikke situation. Til sidst har jeg stor kunstnerisk erfaring, så jeg kan også skræddersy opgaver, der er lærerige samtidig med, at de er sjove, hvis det er en elev, der ellers kan have svært ved at holde koncentrationen.
Jeg er lektiehjælper, fordi jeg altid selv har elsket at gå i skole samt lære ny viden. Derudover elsker jeg at lære fra mig, og jeg har altid nydt at hjælpe andre folk med lektier og opgave, da jeg selv gik i gymnasiet. Jeg er nemlig ekstremt videbegærlig og nysgerrig, og jeg lære også selv mere ved at lære fra mig. Da jeg selv altid har været fagligt begavet i skolen, ville jeg elske at kunne hjælpe nogle, der kæmper lidt mere med at få et sjovt forhold til læring og forhåbentligt også et sundere forhold til det at gå i skole. Jeg vil gerne give dem følelsen af succes, og det mener jeg, at jeg jeg er kompetent til.