Som person er jeg meget udadvendt. Jeg skriver musik og optræder med det fra tid til anden. Derudover er jeg glad for IT/teknik, bl.a. i form af computerspil. Jeg nyder i stor stil, at udfolde mig kreativt. Dvs. billedkunst, musik, kreativ problemløsning, mm. Dette betyder også, at jeg som tutor tænker kreativt og uden for rammerne for at danne gode relationer og skabe et godt, sundt og rart læringsmiljø. Succesoplevelser er vigtige at dele og fejre sammen for at opnå gode resultater.
Jeg har tidligere læst på pædagogstudiet, hvor jeg har været i 2 praktikforløb. Det første på en almen folkeskole i klubben hvor jeg tog del i undervisningen på 5. årgang. Anden praktik foregik på en skole for børn med diagnoser, bl.a. autisme og ADHD. Derudover har arbejdet som lærer- og pædagogvikar i mit sabbatår efter gymnasiet, i 2020.
Jeg læste til social/special pædagog, så jeg har gode kompetencer og erfaring inden for specialområdet, med særligt fokus på psykiske diagnoser som f.eks. ADHD og autisme. Jeg har selv ADHD og har derfor en rigtig god forståelse for dette.
Som tutor er jeg kreativ, opmærksom og udadvendt. Specifikt er jeg god med de yngre elever, og dem på mellemtrinnet da jeg appellerer mest til en kreativ og pædagogisk didaktik / læringsform. Dog er jeg bestemt åben for at arbejde med alle aldersgrupper.
Jeg har massere af teori i rygsækken fra min tid på pædagogstudiet som i den grad kan anvendes i praksis som tutor.