Jeg har en kommunikationsbaggrund kombineret med fem års erfaring fra skoleområdet, hvor jeg både har undervist i bl.a. billedkunst i udskolingen og været støtte for børn med særlige behov herunder autisme, ADHD og angst. Derudover har jeg i 10 år undervist i yoga, og jeg er pt i gang med at opgradere mine kompetencer yderligere gennem uddannelsen Relations- og livskompetence på Blackbird Institute.
Min helt særlige kompetence er at skabe tillidsfulde relationer, som jeg mener, er udgangspunktet i al samarbejde med børn, forældre og kollegaer. Derfor har jeg også et helt unikt blik for de børn og unge, som har særlige behov, eller som går under raderen og udadtil klarer sig helt fint men indvendigt har meget at kæmpe med.
Jeg er altid bevidst om min egen energi og hvilket bidrag, jeg bringer ind i undervisningsrummet - for det er min overbevisning, at jeg som underviser har ansvaret for at sætte tonen og stemningen. Elever, der er umotiverede, ofte fordi de ikke har tiltro til egne evner, søger jeg altid for at imødekomme med forståelse og nysgerrighed, og jeg elsker at hjælpe dem til at åbne for deres egen kreativitet og mod til at kaste sig ud i det, de har modstand på.
I min undervisning inddrager jeg mine kompetencer fra både kommunikationsverdenen samt min yoga-, åndedræts- og meditationsundervisning.