Når jeg møder eleven, er det i med det lyttende øre forrest, da det for mig er vigtigst at forstå hvilke barrierer eller udfordringer netop denne elev oplever. Men den lyttende og forstående tilgang handler lige så meget om at finde frem til netop den motivation der kan engagere eleven, og derfra lave en spændende, interessant og gerne sjov undervisning. Det er vigtigt for mig, at vi begge finder det interessant og sammen finder svar på spørgsmål. Min undervisningstilgang er derfor med udgangspunkt i nysgerrighed, og udvikling for begge parter. Det skal være interessant og sjovt at lære.
Jeg har tidligere hjulpet yngre elever på min skole med lektier, og altid været den i min egen klasse der tog sig tid til og synes det var spændende at forklare pensum til mine medelever. Den glæde ved at hjælpe og sammen finde svar på spørgsmål, vil jeg gerne fortsætte med som tutor.
Jeg har læst en bachelor i Teknoantropologi, og elsker at dykke ned i nørdede etiske dilemmaer om teknologi og data, men også at have meta diskussioner om fremtiden og teknologi, og hvordan verden muligvis kommer til at se ud. Derudover interesserer jeg mig for klima og bæredygtighed, og når jeg ikke er i gang med at kæmpe for sagen, finder man mig i et klatrecenter.