Jeg vil at tage udgangspunkt i elevens behov og indrette undervisningen herefter. Give nogle små succesoplevelser engang i mellem, således at motivation og lysten til faget og læring stadig er i top. Prøve at indføre lege ind i læringen, tage udgangspunkt i elevens interesse og holde en masse små breaks, så koncentrationen fastholdes. Lave en opsamling til sidst således alt er på plads.
Den gode relation vil jeg prøve at skabe ved, at det ikke altid skal handle om skolen. At man sagtens kan snakke om nogle mere hverdagsagtige ting og stadig lærer noget af det. Ved at tage nogle breaks, hvor det ikke skal handle om skole, og vi kan lave noget andet sammen f.eks. spille lidt fodbold, se en sjov video på youtube, osv. Lytte til elevens ønsker og behov fremfor egen interesse.
Jeg vil selv mene, at jeg er en god underviser, da jeg har arbejdet med undervisning i form af arbejde som skiinstruktør. Jeg har godt og vel undervist i et år, jeg underviste i Japan og Tjekkiet, så det har foregået på engelsk og dansk. Udover undervisningsdelen har jeg også arbejdet i en børnehave/vuggestue som medhjælper og vikar i godt et år. Derfor vil jeg mene, at jeg har en del erfaring indenfor undervisning og relationsskabelse til børn og unge.
Jeg vil rigtig gerne hjælpe andre med at få den succesoplevelse, jeg selv kan huske, når det lykkedes at få løst en opgave, man har bøvlet med i noget tid.
Jeg hedder Tobias og bor sammen med min kæreste i Aarhus C. Har haft 2-3 sabbatår hvor jeg har været ude at rejse og undervise, som beskrevet før. Efter mine sabbatår påbegyndte jeg så en ingeniøruddannelse, men droppede ud efter noget tid. Arbejdede så nærmest hele sidste år i en børnehave. En kombination af undervisning på ski og arbejde i børnehave fik mig til at søge ind på læreruddannelsen, hvor jeg går på 1. semester med matematik som første fag.
Udover skole så spiller jeg fodbold, dog ikke for tiden grundet et sprunget korsbånd, så spiller jeg lidt PS4, ser fodbold, dyrker lidt fiskeri og er sammen med mine venner