Jeg ser mig selv som en positiv og engageret person, der brænder for at se resultater og skabe et godt miljø, der gør det motiverende for eleven. Jeg bruger primært metoden "learning by doing" - det vil sige at sidde med eksempler konkret, mens man gennemgår teori og derved gør den givende viden relaterbar og mere praktisk - undersøgelser viser, at denne metode er yderst effektiv. Desuden prøver jeg at motivere eleven ved at skabe de små sejrer, dette motiverer og skaber et behageligt miljø.
Jeg vil skabe en relation til eleven ved at møde eleven i øjenhøjde og imødekomme elevens givende behov. Jeg har tidligere erfaring med undervisning hos børn og unge på asylcentre, tosprogede unge samt umotiverede unge. Gennem min erfaring har jeg erhvervet mig forskellige værktøjer til at læse og forstå en elev og derved vurdere den bedste læringsmetode samt relationsbehov. Som underviser bliver jeg udfordret fagligt og personligt, hvilket giver mig en god grobund. Mit mål for undervisning er at skabe motivation og skoleglæde hos eleven samt se positive resultater.
Jeg ser mig selv som en faglig stærk person med gode intentioner og kompetencer. Jeg har brugt meget tid på at fokusere på mit faglige niveau og udvikle mine kompetencer. I min fritid bruger jeg meget tid på at hygge mig i form af gode bøger, jeg strikker eller løber lange ture, ellers går jeg ture med min hund.