Som underviser prøver jeg at skabe en god motivation for at blive glad for faget og vil altid forsøge at finde den bedst mulige måde, hvorpå eleven kan forstå faget og opgaven. Jeg skaber en god relation til eleven ved at sætte mig ind i, hvad eleven har svært ved at forstå, og hvordan eleven lærer bedst.
Jeg er selv en person, som altid har gået meget op i skolen, og derfor har det faglige altid betydet meget for mig. Derfor finder jeg det vigtigt, at man finder en metode til læring, som passer en bedst, da jeg selv fandt ud af, at jeg havde nemmere ved at lære via stikord end lange noter, som fx mine veninder nedskrev.
Humaniora og sprog har altid interesseret mig; de er også de fag, som jeg altid har haft det bedst med og præsteret bedst i. Jeg selvstuderer ofte historie i min fritid ved læsning eller ved en dokumentar. Jeg er meget nysgerrig, så hvis jeg fx hører om en person eller begivenhed, jeg ikke lige kender, skal jeg lige undersøge det nærmere.
Jeg er som person stille og rolig, men kan samtidig godt lide, at der sker noget forskelligt i min hverdag. Jeg elsker at være social med mine venner og familie, men bare generelt kan jeg være social med de fleste bekendte såvel som ubekendte.
I min fritid er jeg meget engageret i at tegne, male og deltager i andre kreative aktiviteter. Men en stor del af min fritid går også til musik; jeg elsker at sidde og høre musik. Derudover spiller jeg klaver og synger en del, så det bliver der også afsat tid til.
Jeg har valgt at blive lektiehjælper for Gotutor, da jeg læser til lærer og synes derfor, at Gotutor var en god mulighed for at kunne afprøve "lærefaget". Derudover har jeg ofte fået at vide af mine venner og familie, at jeg er god til at forklare ting og har tit hjulpet mine venner med skolerelaterede ting.