Som underviser er jeg inkluderende, tålmodig og engageret. Jeg inddrager gerne fysiske eksempler, der hjælper hver enkelt elev med at forstå stoffet. Især hos elever, der har tendens til at finde bøgerne mindre givende for deres læring, gør jeg gerne en ekstra indsats for at finde en fysisk løsning, der kommer eleven til gavn. For mig er det vigtigt, at relationen mellem elev og underviser både er et frirum, hvor der er plads til at grine, og et sted, hvor der er plads til frustrationer fra elevens side. Jeg tror på, at dialog og åbenhed er vejen frem.
Jeg har tidligere været lærervikar på en folkeskole, hvor jeg var fast tilknyttet en tredje klasse og udskolingsklasserne. Jeg har ligeledes været lektiehjælper i en frivilligt drevet lektiecafé gennem fire år. Jeg har derfor erfaring med undervisning på forskellige læringstrin og i mange forskellige fag. Desuden har jeg en bachelor i idræt, og jeg vil gerne bruge de erfaringer, jeg har derfra, til at skabe et aktivt læringsmiljø. Jeg har valgt at blive lektiehjælper, fordi jeg synes, at det er vigtigt, at hver elev for lov til at lære på den måde, der fungerer bedst for dem.
Jeg er en meget smilende person med en god portion livserfaring i bagagen. Jeg holder både af at være aktiv og fordybe mig i en god bog. Jeg elsker at være kreativ, og jeg har endda bygget et par af mine egne møbler. Jeg vil langt hellere se muligheder fremfor begrænsninger. Til dagligt læser jeg Litteraturvidenskab på Syddansk Universitet og arbejder frivilligt for Røde Kors' samariteraktivitet.