Jeg er, og har altid været passioneret omkring min uddannelse, og en god skolegang har givet mig fremragende forudsætninger for at udleve denne passion. Jeg har et håb om at kunne videregive følelsen af tilfredshed ved at forstå et integral eller Den Franske Revolution til andre, der ikke har haft samme uddannelsesmæssige muligheder som mig selv.
Gennem min skolegang har jeg brugt en del tid på hjælpe mine venner med at forstå det vi lærte. I gymnasiet har jeg op til eksamener og årsprøver i matematik lånt et lokale på skolen i en dag, hvor jeg agerede eksamensforbereder. Jeg fandt her ud af, at folk forstår ting meget forskelligt, og har dermed lært at lære fra mig og forklare mig på mange forskellige måder.I min gymnasietid har jeg deltaget i Forskerspirer på KU og modtaget Niels Jensens legat fra Odense Katedralskole for at være en af årgangens dygtigste elever.
Jeg læser på 2. semester af matematik-økonomiuddannelsen på Københavns Universitet. Udover min regulære skolegang har jeg en Cambridge IGCSE-eksamen i engelsk som førstesprog. I min fritid spiller jeg en del håndbold, og holdsporten har givet mig kompetencer, jeg kan bruge som mentor - jeg har eksempelvis en DHF-trænergrunduddannelse.